Restriktioner hos Falck i forbindelse med Covid-19
I Falck Healthcare efterlever vi regeringens tiltag mod Covid-19. Du finder her relevante oplysninger og de seneste opdateringer omkring håndtering af behandlingsforløb hos os.
Fysiske behandlinger
Det er et krav, at alle vores behandlere og klienter/kunder bærer mundbind ved fysiske behandlinger. For at modtage behandling skal du ydermere kunne fremvise et gyldigt coronapas.
Vi gør opmærksom på, at du ikke må møde op til behandling, hvis du er smittet med eller udviser symptomer på Covid-19. Du må heller ikke udvise tegn på anden sygdom, såsom tør hoste, feber eller vejrtrækningsproblemer.
l Falck Healthcares Contact Center er vi altid klar til at hjælpe dig. Er du i tvivl om, om du kan møde op til behandling, kan du kontakte Falck Healthcares Contact Center alle hverdage mellem kl. 8-21 på 70 10 20 42 eller på det nummer, du plejer at benytte.
I Falck Healthcare følger vi Statens Serum Instituts registrerede smittetryk, og der vil derfor løbende være skærpede retningslinjer lokalt i forhold til online- og fysiske behandlinger.
Akut psykologisk krisehjælp
Psykologisk krisehjælp påvirkes ikke af de seneste tiltag for at forhindre spredningen af Covid-19.
Du kan fortsat ringe på 70 10 20 12, hvis du har brug for akut psykologisk krisehjælp.
Psykologiske behandlinger (til fx stress)
Behandlingerne gennemføres hos psykologen, telefonisk eller digitalt.
Hvis du ønsker at starte et nyt forløb, kan du ringe på 70 10 20 12.
Helbredsundersøgelser
Lægeundersøgelser og sundhedstjek gennemføres i forhold til de restriktioner, der måtte være i relation til Covid-19. Kontakt din kontaktperson for nærmere information.
Hurtig diagnose
For hurtig diagnose kan du kontakte os på 70 20 00 39.
Hotlines
Vores sundhedshotlines er ikke påvirkede og opererer som de plejer.